Servicii IT / Configurare servere / Analiza IT sunt importante pentru orice firma indiferent de marimea acesteia.
Orice sistem IT din compania dvs. este o unelata care trebuie sa aduca profit afacerii dvs.
Oferim Servicii de Consultanta in domeniul IT pentru intreprinderi. Identificam - proiectam - realizam solutii de exploatare eficiente a infrastructurii IT existente intr-o companie. Echipa tehnica OptiX va sta la dispozitie pentru extinderea sau optimizarea sistemului informatic deja existent in cadrul firmei dumneavoastra. Oferim atat solutii de tip open source cat si solutii licentiate.
Analiza IT oferita porneste de la recomandari privind infrastructura hardware si software pana la reconfigurarea retelei si a sistemelor existente.
Servicii IT / Configurare servere / Consultanta oferite de OptiX includ:
- recomandari privind optimizarea sistemului informatic;
- recomandari privind solutii de backup;
- analiza pentru cablare structurata;
- cele mai bune alegeri in privinta achizitiilor hardware/software;
- proiectare – cablare – instalare – configurare retea, calculatoare si servere;
Etapele de lucru:
Incepem cu o analiza efectuata in scopul identificarii nevoilor reale ale clientului. Aceasta analiza are loc de obicei la sediul clientului, prin discutii intre client si consultant. In urma acestei analize putem sa va oferim solutii adaptate nevoilor si sa creem un raport de analiza, care sa cuprinda recomandarile noastre si modalitati si timp de implementare.
Lucrari
Servicii IT
DESKTOP MANAGEMENT
Servicii & Suport IT soluție tip helpdesk și timp de intervenție asumat
Suport pentru sistemele de operare Microsoft, IOS, Linux
Suport aplicații
Suport pentru soluții centralizate (WDS, System Center)
Suport pentru aplicații business de comunicare
Soluții centralizate de protecție (antivirus, antimalware etc.)
Soluții pentru platforme E-mail (Exchange, POP3, IMAP)
Rețelistică – firewall, VPN, conectivitate, wireless etc.
Suport și soluţii printing
Inventariere şi management pentru licenţe software
Soluţii dedicate de voce și video conferință
SERVER MANAGEMENT
Suport IT bazat pe soluţie tip helpdesk şi timp de intervenţie asumat
Tehnologii servere Microsoft și Linux
Monitorizare infrastructură servere – logs, update-uri, rezolvare incidente, politică de securitate – firewall și antivirus
Active Directory si Exchange Servers – design și implementare
DNS, DHCP, Print Servers, Web Servers, Server de fișiere – implementare şi management
E-mail servers: Exchange, POP3, IMAP
NETWORK MANAGEMENT
Servicii & Suport IT nivel 1, 2 şi 3 bazat pe soluţie tip helpdesk şi timp de intervenţie asumat
Network design, implementare și suport
Soluții de rutare și Firewall bazate pe echipamente Cisco
VPN site to site, SSL VPN, VPN concentrator
Soluții de reţelistică şi WiFi, implementare și suport
Consultanță şi solutii la cheie IoT – suport şi implementare
Consultanţă și soluții pentru Internet access – gateway, BGP
PROIECTARE, REALIZARE SI CERTIFICARE CABLARE STRUCTURATA
Implementare cablare structurata
Management rețea
Administrare echipamente de rețea de la sediul clientului
Administrare echipamente de rețea de la distanta (remote)
Mentenanța rețelei
Suport tehnic prin sistem de Ticket online
Acces Point si hot spot
ADMINISTRARE STATII DE LUCRU
Prin conexiune de la distanta (remote)
Suport tehnic prin sistem de Ticket online
Depanare / Reparații Software
Depanare / Reparații Hardware
Mentenanța
Devirusare
Optimizare sistem
Configurare routere, imprimante,
Servere e-mail, configurare si administrare.
Servicii & Suport IT pentru Companii · Externalizare IT · Optimizare infrastructura IT – Solutii stocare/backup date – Proiectare retele calculatoare, Configurare Servere, VMware, Linux, Windows Server , Retele, Cpanel, Mentenanta IT,